مادربرد سرور Motherboard HP DL360 -DL380 G9
نوشته شده توسط : amir

زمانی که در مورد سخت افزار سرور صحبت به میان می آید، مادربرد به عنوان بخش اصلی آن نامیده می شود. مادربرد سرور Motherboard HP DL360 –DL380 G9 وظیفه کنترل پردازشگر مرکزی و البته برقراری ارتباط آن با بخش های دیگر را بر عهده دارد.سرور HP DL360 -DL380 G9 از نوع تک یونیت است که دو پردازنده می توان بر روی آن نصب نمود. این سرور را در رک نیز می توان نصب نمود. این مدل سرور به حالت فشرده ساخته شده است و طراحی آن به شکلی صورت گرفته است که بتوان از کمترین فضا استفاده نمود. این سرور می تواند سرویس های مختلفی را ارائه دهد.
استفاده از سرور HP DL360 -DL380 G9 در پایگاه داده، مجازی سازی و محاسباتی به نظر مناسب ترین گزینه می باشد. سرورDL360 G9 از امکانات منحصر به فردی برخوردار است و همچنین حجم خیلی کمی دارد. به همین دلیل توان تامین اغلب نیازهای سازمان ها و ادارات و مراکز داده را دارد. در مواقعی که نیازی به ذخیره سازی با حجم بالا ندارید، این سرور می تواند به جای HPE ProLiant DL380 البته با هزینه کمتر، مورد استفاده قرار بگیرد.

 

 

برای خرید سرور مادربرد سرور Motherboard HP DL360 -DL380 G9 با قیمت مناسب و بهترین کیفیت در سایت الو سرور ثبت سفارش نمایید

 





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: